99 Great Ways To Be Wonderful Muslimah oleh Muyassaroh Zuhri

99 Great Ways To Be Wonderful Muslimah by Muyassaroh Zuhri from  in  category
Kebijakan Privasi
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Penulis: Muyassaroh Zuhri
Kategori: Motivation , Islam
ISBN: 978-967-481-628-5
Ukuran file: 30.33 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

99 Great Ways to be Wonderful Muslimah

Islam sangat mencintai kaum wanita. Wanita digelar sebagai Muslimah dalam Islam. Muslimah dihormati dan dihargai dengan cara yang mulia. Muslimah perlu mendekatkan diri dengan Allah s.w.t. supaya hidup sentiasa diberkati. Muslimah juga berhak memiliki impian. Bahkan mereka dapat menggapai impian yang dicita-citakan tanpa perlu meninggalkan sifat-sifat semula jadi seorang wanita.

Muslimah hebat bukan diukur pada tinggi tahap pendidikannya, bukan juga diukur pada gaya pemakaiannya, tetapi cara berfikir yang positif dan istiqamah menulu ke jalan yang diredhai Allah s.w.t. Buku 99 Great Ways to be Wonderful Muslimah mempunyai 99 cara dan tip bagi menjadi Muslimah hebat bukan sahaja pada mata manusia, namun yang lebih utama hebat di sisi Allah s.w.t.

 

Mencintai diri sendiri, sentiasa bermuhasabah, dan memperbetulkan kesilapan diri dapat meningkatkan aura positif untuk diri sendiri dan persekitaran. Muslimah juga perlu sentiasa berprasangka baik dengan Allah s.w.t. dan sesama makkluk yang lain. Buku ini membongkar 99 cara dan tip bagi membantu Muslimah merealisasikan cita-cita menjadi wanita hebat bukan sahaja di dunia, malah di akhirat juga.

Ulasan

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan