Hati Yang Luka oleh Norhayati Berahim

Hati Yang Luka by Norhayati Berahim from  in  category
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Kategori: General Novel
ISBN: 978-983-43473-0-8
Ukuran file: 1.00 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

Luka yang berbekam di hati amat sukar diusir. Rasa perit yang menggerit terlalu sakit untuk ditafsir. Maruahnya dipijak, perasaannya terkoyak. Adakah kerana latarbelakang keluarga, dia dipersenda? Lantas diperkotak katik sewenang-wenangnya? Widad sedar... alangkah sakitnya menjadi manusia yang tak punya apa...

Ulasan

hati yang luka
by zurina taharuddin on September 23, 2017

bestnya cerita ni walaupun siket sakit hati dengan sikap raof. agaknya orang lelaki memang mcam tu. ????

Hati Yang Luka
by on June 22, 2018

Dulu masa umur belasan tahun pernah baca novel ni. Storyline dia memg tak hilang dari ingatan i tapi sayang tajuknya lupa. Sekarang baru jumpa balik novel ni. Happy sangat. Raof memg pentingkan diri tapi yang penting tak main perempuan. Stick to one! Yang disakitkan sorang , yang dia cinta pun sorang. Tak sweet ke?

Hati Yg Terluka
by zalia on December 30, 2018

Cerita yang sungguh memberi pengajaran.

Hati Yang Luka
by on June 17, 2022

Kurang berkomunikasi dan selalu bersangka-sangka je masalah utama hubungan Raof-Widad ni. Raof walaupun mengada-ngada dan selalu mengeji Widad dan ayahnya pada mulanya, akhirnya insaf selepas hampir kehilangan Widad. Baru dia rasakan penangan kuasa cinta anak Haji Suboh. Memang geram dengan laki si Widad ni. Sayang tapi tak cakap. Nasiblah Widad sayang. Kalau tak, lelaki yang menyakitkan hati ni layak kena tinggal je. Watak Haji Suboh sangat dikagumi. Banyak sangat nasihat berguna yang dikongsikan. Pengalaman hidupnya sangat berharga. Sesungguhnya yang baik itu jadikan panduan dan pengajaran. Yang buruk jadikan sempadan..

hati yang luka
by nor hazila bte julaily on January 20, 2024

jalan cerita best

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan