Terbaik Untukmu oleh Yatie Atiqa

Terbaik Untukmu by Yatie Atiqa from  in  category
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Penulis: Yatie Atiqa
Kategori: Romance
ISBN: 978-967-86-0562-5
Ukuran file: 1.19 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

Masalah keluarga memaksa Juita mengorbankan usia remajanya membantu ibunya, Kak Jah di gerai nasi lemak miliknya. Pertemuan dengan Muhamad Asyraf a.k.a Kebeng, pelanggan tetap di gerainya membibitkan rasa cinta. Kebeng menyimpan hasrat untuk menjadikan Juita miliknya yang sah. Dalam diam Juita juga menaruh hati kepada Kebeng. “Rasailah kehadiran saya seperti angin yang bertiup. Tidak nampak di mata, tetapi dinginnya terasa hingga ke tulang.” - Kebeng “Rasa ini selalu hadir untukmu. Sesuatu yang mungkin kau takkan pernah tahu.” - Juita Kehadiran Faiz, teman sejak sekolah rendah yang masih mengharapkan cintanya yang ditagih sejak sekian lama disambut Juita. Kenakalan Faiz sering menyakitkan hati Juita yang tidak pernah menyimpan perasaan walau sekelumit pun terhadap lelaki itu. Faiz suka memanggil Juita dengan gelaran Comel menambahkan perasaan benci Juita terhadapnya.

Ulasan

Boleh Laah
by NURUL IZZATI SHAZAYUNIE BINTI SAKARIA on March 19, 2020

Jalan cerita nya yang agak biasa je pada pandangan saya. Tapi gaya bahasa menang thorbaek!!

TERBAIK UNTUKMU
by Kugashinee suman on June 18, 2020

Saya suka jalan cerita yang unik dalam kehidupan seseorang dalam dunia ini.....Terbaik cerita dan memberi tunjuk ajar yang positif......

syok
by Nur Syahirah on June 25, 2020

ini baru hebat

terbaik untukmu
by on July 22, 2021

Jalan cerita sempoi. gaya bahasa baik.

Terbaik Untukmu
by Zaherani Tahir on June 09, 2022

Jalan cerita yang mendatar dan membosankan pada saya. Tak ada faktor wow untuk buat saya terus tertarik untuk membaca. Dari mukasurat dua ratus lebih terus skip ke mukasurat terakhir..

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan