Margasatwa 2 oleh Sidee Nor Azam

Margasatwa 2 by Sidee Nor Azam from  in  category
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Judul: Margasatwa 2
Penulis: Sidee Nor Azam
Kategori: True Crime
ISBN: 978-967-446-196-6
Ukuran file: 7.64 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

Kehidupan tenang Margas di Hutan Tasik Kenyir diganggu oleh pemburu-pemburu haram sehingga ia dibawa ke Kuala Lumpur. Malah, nyawanya juga terancam oleh kemunculan sesuatu yang tidak diduga. Sesuatu yang juga memiliki sifat serta tenaga sepertinya, ganas dan menggerunkan. Adi Putra didatangi satu makhluk yang bersifat hitam, mengganggu dia dan anak tunggalnya, Saif. Makhluk itu pernah bersumpah untuk terus hidup selama-lamanya. Kehadirannya juga kerana berdendam dan ingin menghancurkan keturunan Tamrin itu sendiri.

Ulasan

best
by on July 13, 2018

best

nice ending
by razimah bt rozali on October 29, 2020

jln citer awal plahan..tp makin lama baca makin byk aksi dan thrill

Margasatwa 2
by on November 30, 2020

Best giler! tak rugi baca sampai habis

Margasatwa2
by Siti Halijah binti Md Lizah on July 27, 2021

Akhirnya Tamar bertemu kebahagiaan juga . Dok bayang wajah Tamar, mesti kacak..gagah dan perkasa . Tahniah buat penulis..

dayahjafri
by dayah jafri on August 04, 2022

Margasatwa 2 pada permulaan kurang menarik tapi pada pertengahan cerita alhamdulilah mengalir jugak air mata aku! siapa sangka tamar boleh berubah menjadi? entah la korang kena baca dulu! dan epilog dia sumpah tak dijangkakan. Disebabkan margasatwa 1 la aku terbaca sambungan dia dekat apps ni tak sangka dalam sehari je boleh habis hihihi! dia punya feel tu kita nak tahu apa yang jadi dekat tamar. Pengajaran yang aku dapat cinta dapat mengubah kehidupan seseorang jika tiada pegangan yang kukuh! Jadi berhati hati la

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan