array(5) {
  ["library"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["result"]=>
  string(6) "0.0029"
  ["book"]=>
  string(6) "0.0050"
  ["slice"]=>
  string(6) "0.0000"
  ["all"]=>
  string(6) "0.0079"
}
Aku Cantik? | Raihan Zaffya | KARANGKRAF MALL SDN BHD | 978-983-124-866-9 | eSentral Indonesia

Aku Cantik? oleh Raihan Zaffya

Aku Cantik? by Raihan Zaffya from  in  category
Kebijakan Privasi
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Judul: Aku Cantik?
Penulis: Raihan Zaffya
Kategori: Romance
ISBN: 978-983-124-866-9
Ukuran file: 1.14 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

Rima seorang gadis lurus yang tidak percaya cinta dan tidak sedar dirinya cantik. Sedangkan Juki dan Sulaiman dapat melihat apa yang tersembunyi, yang Rima tidak sedari. Terkunci hati Rima untuk mencintai dan dicintai. Baginya tiada istilah cinta dan mesti memerangi cinta. Juki - “Bila aku dah habis belajar dan dah dapat kerja nanti, aku pinang engkau ya. Aku tak main-main. Sungguh-sungguh ni.” Rima - “Kak ngah! Cuba terangkan pada Juki ni, kita dengan Juki saudara kan? Mana boleh nak pinang-pinang pulak! Lagi pun kalau adik nak kahwin nanti bukan dengan Juki!” Sulaiman - “Rima... dengar sini... abang cintakan awak. Benar-benar cinta. Tak pernah abang ada perasaan macam ni pada mana-mana perempuan sebelum ini. I love you!”

Ulasan

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan