Pencuri Hati Vs Penembak Cinta oleh Ailah Diela

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta by Ailah Diela from  in  category
Baca menggunakan
(Harga tidak termasuk 0% GST)
Penulis: Ailah Diela
ISBN: 9789670707167
Penerbit: October
Ukuran file: 1.97 MB
Format: EPUB (e-book)
DRM: Applied (Requires eSentral Reader App)
(Harga tidak termasuk 0% GST)

Ringkasan

I want a girl with a short skirt, And long... long jacket... Kenapa Gun kata lirik lagu ni memang kena dengan Maira? Ah… Bagi Maira, Gun ni hanya tahu menembak saja. Menembak dengan kata-kata yang menyakitkan, menembak dengan pandangan mata… dan mampu juga menembak hingga menusuk ke dalam hati Maira sehingga Maira dapat rasakan… sesuatu! “Kau pernah pakai tudung tak? Umi cakap, rambut perempuan tu aurat. Kenapa kau tak pakai? You must look so beautiful when you wear the scarf. I can imagine that. Mesti kau nampak cute gila kan?” Maira semakin gelisah apabila ada satu rasa yang dia sendiri tidak pasti apabila bersama dengan Gun, lelaki yang dulunya dia gelarkan sebagai mr. naughty. Tapi bagaimana dengan tunangnya, Fatah? Mr. handsome yang selama ini Maira rasakan paling handsome, paling romantik dan mempunyai senyuman yang paling menawan itu? Adakah Maira telah curang dengan tunangnya sendiri? Ohhh… macam tak sesuai aje! Baginya, Fatah tetap segala-galanya. Gun hanyalah sesuatu yang belum pasti. Adakah Gun telah berjaya membuatkan hati Maira berubah arah? Adakah hati Gun juga berjaya ditawan oleh Maira, seorang gadis yang penuh persona dan sentiasa dapat memikat mana-mana lelaki yang memandangnya? Dan adakah Fatah akan menerima semua itu dengan hati yang terbuka tanpa mahu mempertahankan cintanya terhadap Maira? “It’s true, my lovely hubby. You are the most handsome guy that I have ever meet. Mata yang memukau pandangan. Hidung yang macho. Bibir yang tersangatlah seksi. Dan janggut kambing yang very interesting!”

Ulasan

Pencuri Hati Vs Penembak Cinta
by Azlinah Khamis on November 09, 2015

Best....

pencuri hati vs penembak cinta
by Nur Izzati Hanani bt Ahmad Takri on March 09, 2018

This book is very2 interesting @best

Best
by Norhaniza Binti Muhamad Hanip on June 09, 2019

Best!!

Pencuri Hati VS Penembak Cinta
by Norita bt Hashim on July 30, 2019

OK...

Pencuri Hati Vs PCinta
by on March 31, 2020

Best and kelakar

sederhana
by on April 27, 2020

novel abang sayang adik manis lagi kebaboom - hb

PHvsPC
by puteri nurfatisha binti megat rosidi on May 23, 2020

best sesangat ni kalau ada terjumpa dekat mana2 kedai buku mmg patut beli buat koleksi

Ph Vs Pc
by Erda Iskandar on April 26, 2021

Best giler... Novel with soul.. Kene bc novel ni br bc misi cinta mr bad guy...

Pencuri Hati vs Penembak Cinta
by on June 25, 2021

Dari segi gaya bahasa dan penceritaan, terhibur juga dengan cerita ni. Mula-mula dulu baca kat blog. Baru sekarang dapat menamatkan pembacaan. Ada terselit pengajaran, kata-kata hikmah yang Islamik. Baru belajar 4 tahun belum boleh buka klinik lagi kot? Kena tambah lagi tahun belajar tu baru ideal sebab nak jadi doktor ni susah. Ada rasa macam terlalu dibesar-besarkan juga kekayaan dan kekacakan Rizky sehingga orang kata hiperbola? Daddy warganegara India, Mommy pula warganegara Jerman.. Ada lombong emas di Malaysia? Agak-agaknya Gun warganegara apa?

PENCURI HATI VS PENEMBAK CINTA
by nabilla bakar on October 31, 2022

Mula² baca, annoying gila dengan watak heroin. macam acah penggoda sgt. haha. dengan dialog dia.. aduh mmg x boleh blah. tp suka watak Gun! Kelakar, menarik untuk dibaca hingga habis.

Pencuri Hati vs Penembak Cinta
by Yunitasari Kurniawati Widodo on February 03, 2024

Ceritanya bagus dan menarik Menghibur hati awak Wajib punya ini novelnya

Tulis ulasan anda

Direkomendasikan